Pagini

luni, 6 august 2012

Beauty News: Formula Hidra-Care

Hidratarea se stie, este o optiune indiscutabila cand vorbim despre beauty. Este obligatorie si deasemenea un re-freesh  necesar in rutina voastra zilnica.
De curand am incercat cremele de la Chanel Hidra Zen, mult dorite si visate de mine, si uite ca am inceput sa le folosesc si sunt mega multumita de rezultat.Pe langa faptul ca reuneste principiul Acticalm2( calmeaza ,hidrateaza si  destreseaza pielea obosita si stresata) 3in 1.Un hydra-kit pentru mine la care ii dau nota 10+
In vizita la Douglas asa cum v-am obisnuit in fiecare luna, am gasit produse noi si multi-hidratante.

Multi-hydratant Clarins un ser concentrat care patrunde rapid in piele si hidrateaza instant.
Am mai gasit in raft-ul de la Clarins Lifting Cream o crema multi-reparatoare de zi pentru toate tipurile de ten.
Asigura un lifting in doar 10min. Super rezultat !


Ca expert beauty, am mers in cautarea cremei Even Better Clinique, o crema de care am auzit mult  in ultima perioada .Beneficiile acestei creme sunt miraculoase in ceea ce priveste tenul cu pete si pistrui, poate constitui un bun tratament, ceva mai light ca in Institut, dar rezultatul este "Surprinzator de bun". Recomand aceasta crema tuturor celor care se confrunta cu petele de pigment, este un pic "picanta" ca si pret dar credeti-ma merita.
Senzuale si fresh cu un Ph rezonabil.....ma refer la beauty "fragrance" de vara.

Tot la Douglas Shop am descoperit noile parfumuri in editie limitata de vara, cu putin alcool si texturi fine...
Cel care m-a atras este Innamorata Blumarine un must-have cu ylang-ylang si magnoli. Extraordinar!
Al doilea pe care l-am si cumparat este Lady Million Paco Rabanne, cu note calde de lacramioara si gardenia. Un "fragrance" elegant si "chic" la care nu am putut rezista....



Cu drag,
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu