Pagini

luni, 27 august 2012





Ana  intre Romania si Occident

         Radacinile sunt cele traditionale, specific romanesti jumatate ardeleanca, un pic olteanca si cealalta jumatate cosmopolita, impartita intre Milano, Roma, Paris, Florenta si Romania.
Am plecat in Europa la o varsta destul de tanara pentru a urma cursurile faimoasei Academii de Estetica si Cosmetologie Pascal din Florenta, unde frumusetea , artele si eleganta se unesc si lasa loc inspiratiei.
Imbinand frumosul cu stiinta si creativitatea  mi-am inceput ucenicia la Gabrio Staff Olimpo, un Day Spa Exclusivist din Toscana, ca ulterior sa ajung sa lucrez ca si Spa Facial Therapist pentru Soul Space  Day Spa Florenta (al doilea Spa Exclusivist dupa Bvlgari Spa Milano), Four Season Hotel, Urban Spa si Comfort Zone. 
Reintoarsa la origini am colaborat cu Eden Spa, la The Spa Hilton Sibiu, ca si Spa Facial Therapist pentru ani buni, unde am avut parte de cea mai frumoasa  experienta Spa din Romania.
Influentele latine si-au pus amprenta pe sufletul meu, si raman locurile unde eu m-am format alaturi de oameni extraordinari in materie de Spa. Multe cursuri de specialitate de-a lungul aniilor,la Comfort Zone,  Pevonia ,  Matis si Clarins, impreuna cu studiul exclusivist al masajelor faciale, Ayurveda Face ,  Aromatherapy Face and Scalp Massage, Hot-Stone Face Therapy, European Face Massage si Ritualuri Face specifice fiecarui “brand” in parte.
In 2 mai 2012 visul de a avea propriul Beauty Room mi s-a implinit si mi-am deschis  propriul Boutique cu servicii excelente de Spa din Sibiu sub semnatura proprie.
Am creat pentru publicul meu un " locus armoenus" unde poti sa iti dedici 1h de relax si sanatate tenului tau, intr-o oaza plina de liniste, unde ospitalitatea este la ea acasa". Este un concept cosmopolit , care reuneste armonia spatiului, parfumul lumanarilor, infuzile de lavanda si muzica, toate la un loc  daruiesc o experienta senzoriala  de “grand class”.
Filozofia mea este strans legata de armonia mainilor imbinata cu aromatherapy , un perfect ”beauty touch” si multe beauty “details” pentru un abandon “legere”

Be different …and you have success !

Ana Ciobanu
Spa facial Therapist


Articol de prezentare aparut 27 august 2012 in revista DespreSpa.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu