Pagini

marți, 3 ianuarie 2012

Thank You World ! Grazie ! Multumesc ! Danke ! شكرا ! Cпасибо ! Gracias ! Merci beaucoup !





Acest articol il dedic voua tuturor care cititi acest blog, si va multumesc pentru ca mi-ati dat incredere sa scriu mai departe si sa continui munca mea pe acest taram fascinant.
         Am sa va spun povestea acestui blog....eu alias Ana Ciobanu, sunt estetician si beauty consultant in Sibiu, Ro, si imi place sa am grija de oamenii din jurul meu, sa aduc un strop de frumusete, de curatenie pe chipul oamenilor din jurul meu, si sa plece de la mine mai fericite, mai linistite si mai frumoase.
Ana Ciobanu este serviciul de excelenta al unui tratament facial creat in sinergie cu fiecare chip in parte, ingrijim cu delicatete, cu blandete il privim si ma las fermecata de trasaturile pe care le intalnesc la fiecare in parte .....frumusete divina ...., il protejez cu produse magice, il curatam cu umilinta si ii multumim ca il putem sluji. Pielea zambeste si totul prinde viata ....si este lumea mea, creata de mine pentru voi toti din orice colt de lume sunteti !
Acum v-am povestit un pic despre cine sunt, si ce fac eu, acum voi reveni la blog..., acest blog  l-am creat pentru a fii aproape de voi toti si toate, daca nu pot fii fizic, atunci pot fii prezenta cu solutii pentru voi, si informatii despre pielea voastra. Articolele sunt simple constatari si concluzi la care am ajuns dupa anii de munca,cu peste 10000 de tratamente  la cartea de oaspeti ,clienti renumiti atat din tara cat si din Europa.
        "Totul  se naste de la o idee " si totul se leaga si devine un mister ....asa este la mine, si multumesc lui Dumnezeu ca am reusit sa fac ce imi place in  viata !

Mii de multumiri voua tuturor, din colturi indepartate si celor care imi sunteti aproape si  apreciati ceea ce eu scriu pentru voi.

 Multumesc World !


Cu drag,
Ana

ana_ciobanu2002@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu