Pagini

luni, 16 ianuarie 2012

Lux in industria beauty 2

     2012 promite mult in aceasta industrie in care multi incep sa se lanseze cu diverse produse beauty, cautand plante miraculoase ori inventand flacoane speciale pentru a lupta impotriva imbatranirii. Nici nu am pasit bine in acest an ca, Tom Ford s-a si  lansat in industria cosmeticelor, de data asta cu produse special create pentru barbati. Linia de produse special creata pentru publicul masculin din ce in ce mai exigent si mai rafinat in acest sector, a fost gandita pentru a satisface cele mai exigente nevoi in materie de beauty. Important este faptul ca toate produsele poarta semnatuta grafata Tom Ford si ambienta boutique-lor este extrem de luxoasa.
Poti gasi produsele lui la Rinascente/Harrods/New York.

Boost 190 : rosu, misterios si miraculos. Daca esti in cautarea unui produs miraculos de intinerire, esti norocoasa, pentru ca s-a inventat elixirul magic care promite o schimbare radicala a pielii cu doar cateva picaturi . Secretul este continut intr-o sticla glamour si foarte futurista care nu dezvaluie nimic din ingredientele folosite. Un produs care cu siguranta va devenii cel mai bun prieten al femeilor, care nu mai prefera diamantele din cantecele lui Marilyn Monroe, ci arme secrete incorporate in flacoane pentru a le daruii tineretea mult visata .

Suntem in asteptarea campaniei publicitare a parfumului lansat de curand de Madonna, Truth or Dare by Madonna, un parfum cu note florale de lemn dulce si vanilie, totul aranjat intr-un flacon cu design glamour, clasic si modern.
"Am fost mereu obsedata de parfumuri, si de ani de zile imi doream unul care sa exprime personalitatea mea"- a declarat recent  Madonna intr-un interviu referitor la primul sau parfum.
Eau de toilette by Madonna  va aparea in mai 2012 la un pret de 62 euro. Un pret democratic dupa mine!
Voi ce ziceti ?

Cu drag,

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu